Namens KVW Groesbeek: Bedankt allemaal!

We kijken terug op een schitterende editie van Kindervakantiewerk Groesbeek (KVW). Dit jaar hebben we ons evenement voor kinderen uit Groesbeek en omgeving voor de 56ste keer mogen organiseren. Vol trots kijken we terug op een zeer geslaagde editie.

Dit jaar hebben maar liefst 600 kinderen deelgenomen aan KVW. Zoveel kinderen hebben er nog nooit meegedaan en dat geeft des te meer aan dat het enorm leeft. Om zoveel kinderen een niet te vergeten week te bezorgen, hebben we hulp nodig van vrijwilligers. Zonder vrijwilligers kunnen wij niets. In totaal hebben dit jaar 200 vrijwilligers mede gezorgd voor een top editie. Wij zijn onze vrijwilligers hier enorm erkentelijk voor.

Naast vrijwilligers zijn we ook afhankelijk van sponsoren. Door de bijdrage van diverse bedrijven blijft KVW voor iedereen betaalbaar en dat vinden wij erg belangrijk. Ieder kind uit Groesbeek en omgeving moet mee kunnen doen aan deze week. Daarom ook onze dank aan al deze bedrijven die ons jaar in jaar uit steunen om dit evenement te kunnen organiseren.

Al 56 jaar is KVW Groesbeek een begrip in de regio en dat willen wij natuurlijk graag zo houden. Doordat ouders jaarlijks een kaartje kopen, een bezoek brengen op de zondag / vrijdag tijdens het festival of een donatie doen als ‘Vriend van KVW’ kunnen we deze week blijven organiseren.

Afhankelijk zijn van zoveel factoren maakt ons als stichting ook kwetsbaar. Zonder zoveel  vrijwilligers, sponsoren en ouders / bezoekers kunnen we deze week niet organiseren voor de kinderen. Het voelt daarom erg fijn dat we jaarlijks kunnen vertrouwen op de steun van zoveel mensen. Daar zijn en blijven we iedereen enorm dankbaar voor.

Nu alweer zin in KVW? De volgende editie is van 7 augustus t/m 15 augustus 2025. De kaartverkoop start in de maand juni via onze website: www.kvwgroesbeek.nl. Op onze social media kanalen zijn we het hele jaar actief en volgt tegen die tijd de exacte datum voor de kaartverkoop.

Namens het bestuur van KVW Groesbeek, bedankt!

Hartelijke groet,

Paul Derks