Kom jij ons (weer) helpen?

Op dit moment weten wij nog niet hoe de situatie er in augustus voorstaat, maar wij hopen op een prachtige editie van KVW 2021. Deze prachtige editie willen wij graag samen met jullie organiseren! Een “normale” KVW editie is namelijk niet zonder vrijwilligers, te organiseren. We zijn op zoek naar vrijwilligers die ons willen helpen als hulpleiding of als leiding. Kunnen we dit jaar (weer) op je rekenen?
Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud van de geldende corona maatregelen tijdens de week, helaas is dat iets waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen. Maar laten we positief vooruit kijken en daarom werken wij hard aan een hele toffe week!

Op dinsdag 25 en woensdag 26 mei kun je je aanmelden als leiding of hulpleiding. Dat kan via deze website, je vindt dan een aanmeldt button die je doorstuurt naar het aanmeldt formulier.

Hulpleiding

Als hulpleiding help je bij het soepel verlopen van de georganiseerde dagen. Je moet hierbij denken aan bijvoorbeeld het begeleiden van spellen en meehelpen bij de op- en afbouwwerkzaamheden gedurende de week. Hulpleiding ben je, in tegenstelling tot leiding, niet als koppel en je geeft je daarom ‘alleen’ op.

• Je bent geboren voor 1 oktober 2006.
• Je kunt minimaal 4 dagen aanwezig zijn. De dag van het uitstapje, maandag, telt hier niet in mee.

Leiding

Als leiding krijg je gedurende de week een groep van ongeveer 10 kinderen onder je hoede. Met deze groep ben je de hele week op stap. Leiding ben je als koppel: twee personen vormen samen de leiding van één groep.

• Jullie zijn geboren voor 1 oktober 2005.
• Als leiding verwachten we van je dat je de hele week mee kunt doen of dat jullie per leidingkoppel maximaal 3 dagen afwezig zijn. Regel vervanging voor het werk of zeg het sporten een keertje af.
Voorbeeld: als leiding 1 twee dagen afwezig is mag leiding 2 nog maar één dag afwezig zijn. Dit zodat de kinderen niet elke dag een andere leiding hebben.
• Weet je nog niet of je de hele week mee kunt doen, geef je dan op als hulpleiding.

Aanmelden?!

Via onze website kun je je aanmelden als (hulp)leiding voor KVW 2021. Lees hier hoe je dat kunt doen.
Houdt de volgende gegevens bij de hand;
o Je e-mailadres: controleer of je geen spelfouten hebt gemaakt in het mailadres. Tot aan de week communiceren we regelmatig per mail. Het is dan wel handig als het mailadres juist is.
o Je eigen mobiele nummer: we gebruiken tijdens de week verschillende groepsapps via WhatsApp. Een handige en snelle manier van communiceren die het voor ons als hoofdleiding makkelijk maakt om de week te organiseren.
o Een digitale pasfoto: een foto waar jij alleen en duidelijk op staat. Die foto gebruiken we voor een smoelenboek voor ons als hoofdleiding.
o Het telefoonnummer van thuis: voor noodgevallen (dit mag een mobiel nummer zijn).
o Je adresgegevens

Wanneer jullie je inschrijven als leidingkoppel, geeft een van jullie twee het koppel op. Houdt dus de gegevens van jullie beide bij de hand.

Bij vragen kun je op 25 of 26 mei via WhatsApp of s’avonds tussen 19.30 en 20.30 uur telefonisch contact opnemen met Ilse Kersten; 06-20689393.
Heb je eerder vragen? Mail dan naar info@kvwgroesbeek.nl

Wij kunnen jullie hulp weer goed gebruiken en hopen jullie te zien in augustus! Zet deze data in je agenda en schrijf je in!