Rabobank Clubkas Campagne (update)

Wij doen mee met de Rabobank Clubkas Campagne en we hebben daar jullie hulp bij nodig!

Rabobank Rijk van Nijmegen stelt in 2018 maar liefst € 100.000,- van haar winst beschikbaar om het verenigingsleven in de regio te steunen. Leden van de Rabobank bepalen hoe dit bedrag wordt verdeeld over de verenigingen en stichtingen die meedoen. Als je een rekening hebt bij de Rabobank ben je niet automatisch lid. Zorg ervoor dat je vóór 1 april lid wordt zodat je op ons kunt stemmen! Er zitten geen kosten verbonden aan het lidmaatschap.

Wilt u meer informatie over de Clubkas Campagne van de Rabobank? Klik hier >>

(update)

Binnenkort ontvangen alle natuurlijke personen die lid zijn van Rabobank Rijk van Nijmegen via de post een persoonlijke kaart met een unieke stemcode. Met deze code kunt u van 15 t/m 30 mei stemmen op onze organisatie. Elke stem is geld waard! Geld wat wij graag willen gebruiken om van de 50e editie van KVW Groesbeek een onvergetelijke editie te maken.