Beste allemaal,

Ten opzichte van onze laatste berichtgeving op 28 juli, zijn er enkele positieve wijzigingen. Wij delen deze graag met jullie! Wij zijn blij te kunnen vertellen dat KVW 2021 doorgaat! Ook dit jaar hebben wij weer een super toffe week georganiseerd met afwisselende en uitdagende activiteiten voor alle deelnemende kinderen. Toch zijn er dit jaar een aantal aanpassingen nodig om de extra maatregelen rondom de coronarichtlijnen te kunnen waarborgen. In dit bericht leggen wij jullie graag uit wat dit voor KVW 2021 betekent. Wij vragen u deze informatie goed door te lezen.

– U hoeft, in tegenstelling tot onze eerdere berichtgeving, geen QR code te laten zien tijdens het halen en brengen van uw kind/kinderen. Wij vragen tijdens deze momenten wel de 1.5 meter afstand tot anderen te behouden.

– Tijdens de twee onderstaande momenten is het KVW terrein een evenemententerrein. Wanneer u een kijkje wilt komen nemen bij onze activiteiten zijn wij verplicht u op deze momenten, wel om een geldige QR code te vragen. Houdt ook hier rekening met de 1.5 meter afstand tot andere bezoekers. Dit is een maatregel die wij moeten hanteren om de evenementenvergunning voor deze twee momenten te kunnen behouden.

o Zondag 22 augustus: 13:00 – 16:30 (ca.)
o Vrijdag 27 augustus: 10:00 – 15:30 (ca.)

Op deze twee dagen zal er ook een terras geopend zijn, hier kunt u, indien u de 1.5 meter afstand kunt bewaren, plaatsnemen en genieten met een kopje koffie/thee, een glaasje fris of kunt u iets te eten nuttigen.

– Wij zijn tijdens deze twee evenementen, helaas, genoodzaakt u de toegang te weigeren wanneer u niet in bezit bent van een geldige QR code (vaccinatiebewijs, negatief testbewijs of herstelbewijs).

– Op beide bovengenoemde dagen verzamelen wij in de ochtend niet op het KVW terrein. Dit zullen wij doen op de parkeerplaats van Sportpark Zuid, zodat u voor het halen en brengen van uw kind/kinderen geen QR code hoeft te laten zien.

– Op de eerste vrijdag, vrijdag 20 augustus worden zoals gebruikelijk de groepen gevormd. Wij begrijpen dat u graag mee wilt lopen met uw kind/kinderen deze ochtend. Waar kinderen dit zelfstandig zouden kunnen, zouden wij het fijn vinden wanneer u dit toelaat. Wanneer dit niet kan of dit voor u en/of het kind niet prettig is, bent u van harte welkom om met u kind het veld op te lopen. Wij willen u vriendelijk verzoeken in dit geval met 1 ouder/verzorger het kind te komen halen en/of brengen. Houdt u ook hier rekening met de 1.5 meter afstand van andere ouders/verzorgers en onze vrijwilligers.

Onderstaande berichten zijn ook opgenomen in de vorige mailing en veranderen verder niet.
– De gebruikelijke opening op donderdag avond 19 augustus gaat niet door. De opening wordt verplaatst naar de vrijdagochtend, na het maken van de groepen en zal alleen voor de kinderen en leiding worden opgevoerd. De vrijdag duurt i.v.m. met deze opening in de ochtend een half uur langer, tot 16u. Onder aan deze brief vindt u het complete tijdsschema van de week.

– Het ophalen van de weekkaart op de donderdagavond vervalt hiermee ook. Wij vragen u de QR code/het e-ticket van KVW mee te nemen of mee te geven aan uw kind op vrijdag 20 augustus. Aan het einde van deze eerste vrijdag zorgen wij dat alle kinderen in het bezit zijn van een weekkaart.
– Ons uitstapje op maandag 23 augustus naar toverland kan doorgaan. Onze vrijwilligers en de organisatie zal in de bussen een mondkapje dragen. Voor de kinderen is dit geen verplichting. Tijdens de terugkomst van de kinderen vragen wij u niet het KVW veld te betreden. Kinderen komen met hun groepje naar de parkeerplaats van sportpark zuid. Hier kunt u, uw kind/kinderen ophalen.

– Wij houden ons te allen tijde aan de tijdens de week geldende corona maatregelen.

Voor onze vrijwilligers

– Wij controleren iedere ochtend op een geldig vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een geldige PCR test, door middel van een QR code scan. Dit betekent ook dat, wanneer je niet of niet volledig gevaccineerd bent, je iedere 72 uur opnieuw een test moet laten uitvoeren. Hiervoor kun je online afspraken maken via testenvoortoegang.org.

– Bij een positieve test, neem alsjeblieft je verantwoordelijkheid en blijf thuis. Meld dit vooraf telefonisch of via de app bij Ilse, dan regelen wij vervanging voor jou. Indien je niet middels een QR code kunt aantonen dat je volledige gevaccineerd bent, een herstelbewijs kunt laten zien of negatief getest bent, dan zijn we helaas genoodzaakt om je geen toegang te verlenen op het KVW terrein.

– Heb jij de eerste vaccinatie al gehad? Het is op dit moment mogelijk om de afspraak voor een tweede vaccinatie te vervroegen. Wanneer je dit zou willen, probeer dit dan zo snel mogelijk te doen. 14 dagen na de tweede vaccinatie ben je volledig gevaccineerd en krijg je toegang tot de QR code, dat scheelt verschillende malen testen tijdens KVW. Neem hiervoor contact op met de GGD.

Mocht u vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag. Vragen kunt u via info@kvwgroesbeek.nl stellen, telefonisch zijn wij vanaf maandag 16 augustus bereikbaar op 06-12641046.

Wij kijken ondanks de te nemen maatregelen toch uit naar een mooie editie van KinderVakantieWerk Groesbeek.