Informatie kaartverkoop

Van donderdag 9 tot en met vrijdag 17 augustus is het tijd voor de 50e editie van Kindervakantiewerk Groesbeek. Het thema van deze editie is ‘In de tijdmachine mee, 50 jaar KVW’. Er hebben zich bijna 200 vrijwilligers aangemeld om ons te helpen bij het organiseren van deze speciale editie.

De kaartverkoop is op zaterdag 16 juni vanaf 16.00 uur bij de Tûllekesbom, Nijerf 9 in Groesbeek. Het maximaal aantal kaarten per persoon is 4 stuks. Een weekkaart kost € 43,- en er zijn maximaal 500 kaarten beschikbaar. Ook dit jaar is het mogelijk om te pinnen tijdens de kaartverkoop!

Tijdens de verkoop kunt u ook een T-shirt bestellen. De kosten zijn € 10,- per stuk. Het is alleen mogelijk om een T-shirt vooraf te bestellen. We verkopen geen T-shirts meer tijdens de week zelf.

Hieronder kunt u 2 formulieren downloaden. We vragen u dit formulier in te vullen en geprint mee te nemen naar de verkoop.

Rabobank Clubkas Campagne

Heeft u al op ons gestemd?

Reüniefeest

Heeft u ooit een matrozenhoedje gedragen? Haal ‘m uit het stof voor het reüniefeest op 31 augustus. Voor dit feest moet u zich aanmelden.